25 de abril de 2012

El gobiernu aprobó los retayos, llegó l'atracu. El Real Decretu que los detalla resúmelo rápido no que toca a enseñanza non-universitaria:
  • Desaníciase la esixencia d'ufiertar siquier dos modalidaes de Bachilleratu en cada centru docente.
  • Les Alministraciones educatives van poder ampliar hasta un 20% les ratios d'alumnos per aula. Pasaríen a 30 n'Infantil y Primaria, 36 na ESO y 42 en Bachilleratu. Si amás apliquen lo establecío nel artículu 87 de APONDERAR (posibilidá d'aumentar la ratio un 10% por escolarización tardida) podríamos llegar a 33, 39 y 46
  • La parte llectiva de la xornada va ser a lo menos de 25 hores n'Infantil y Primaria y de 20 nes restantes enseñances. (El Real Decretu fala d'hores y non de periodos lectivos colo que'l mínimu podría implicar 28 y 22 periodos lectivos de 55 minutos respectivamente) La Compensación d'Hora Lectiva namá s'aplica a partir del mínimu 
  • Les sustituciones de profesoráu van producise namá cuando trescurrieren 10 díes llectivos.
  • Retrásase dos años la implantación de ciclos formativos.
Les consecuencies del retayu son fáciles de deducir. L'aumentu de xornada y la medría de les ratios va significar el despidu de la mayoría del profesoráu interín, ente 50000 y 75000 en tol estáu, a eso llamar “racionalización del gastu”. Tres l'axuste de plantiya, cada docente va tener que faese cargu de más alumnáu con menos hores complementaries. Cuando la non contratación de personal interino nun sía abonda pa faer posible l'axuste van obligar al funcionariado “de carrera” a la impartición d'allegaes (vease'l conceutu d'afinidá madrilanu en soypublica.wordpress.com o van aprobar un procedimientu de desplazamientu forzosu pa “insuficiencias d'horariu”.

El desenvolvimientu d'estes midíes correspuende a les comunidaes autónomes. Poro, los procedimientos pueden ser bien diversos. Pueden amenorgar un 20% la plantiya y pueden caltenela. Tenemos que movilizanos en tol estáu con tola comunidá educativa y tenemos que primir en Asturies por que'l gobiernu rexonal nun aplique aquello que nun tien obligación d'aplicar, que nun modificar les ratios de la educación pública asturiana y que tresforme los periodos lectivos extra n'hores d'atención a la diversidá.

Este ye'l mayor ataque a la educación pública dende la democracia” y la respuesta tien que ser inmediata, nun hai tiempu. Precisamos un plan de movilizaciones d'equí con cuenta de cursu, cuando inda tán trabayando los futuros despidíos y despidíes. Hai que dir a la fuelga, a la fuelga indefinida o paros intermitentes, 3 díes per selmana como faíen en Madrid. Ente toos y toes hai qu'aldericalo, hai que crear asamblees nos centros, participar con tola comunidá educativa.

LLEVANTA LA CABEZA ENANTES QUE TE DEXEN ENSIN ELLA

Versión castellanu
CONTRA LOS RECORTES EDUCATIVOS, CONTRA LOS DESPIDOS ¡A LA HUELGA!
El gobierno aprobó los recortes, se consumó el atraco. El Real Decreto que los detalla se resume rápidamente en lo que toca a enseñanza no-universitaria:
  • Se elimina la exigencia de ofertar al menos dos modalidades de Bachillerato en cada centro docente
  • Las Administraciones educativas podrán ampliar hasta un 20% las ratios de alumnos por aula. Pasarían a 30 en Infantil y Primaria, 36 en la ESO y 42 en Bachillerato. Si además aplican lo establecido en el artículo 87 de la LOE (posibilidad de aumentar la ratio un 10% por escolarización tardía) podríamos llegar a 33, 39 y 46
  • La parte lectiva de la jornada será como mínimo de 25 horas en Infantil y Primaria y de 20 en las restantes enseñanzas. (El Real Decreto habla de horas y no de periodos lectivos con lo que el mínimo podría implicar 28 y 22 periodos lectivos de 55 minutos respectivamente) La Compensación de Hora Lectiva sólo se aplica a partir del mínimo
  • Las sustituciones de profesorado se producirán únicamente cuando hayan transcurrido 10 días lectivos.
  • Se retrasa dos años la implantación de ciclos formativos.
Las consecuencias del recorte son fáciles de deducir. El aumento de jornada y el incremento de las ratios significará el despido de la mayoría del profesorado interino, entre 50000 y 75000 en todo el estado, a eso lo llaman “racionalización del gasto”. Tras el ajuste de plantilla, cada docente tendrá que hacerse cargo de más alumnado con menos horas complementarias. Cuando la no contratación de personal interino no sea suficiente para hacer posible el ajuste obligarán al funcionariado “de carrera” a la impartición de afines (véase el concepto de afinidad madrileño en soypublica.wordpress.com o aprobarán un procedimiento de desplazamiento forzoso para “insuficiencias de horario”.

El desarrollo de estas medidas corresponde a las comunidades autónomas. Por tanto, los procedimientos pueden ser muy diversos. Pueden reducir un 20% la plantilla y pueden mantenerla. Tenemos que movilizarnos en todo el estado con toda la comunidad educativa y tenemos que presionar en Asturies para que el gobierno regional no aplique aquello que no tiene obligación de aplicar, que no modifique las ratios de la educación pública asturiana y que transforme los periodos lectivos extra en horas de atención a la diversidad.

Este es el mayor ataque a la educación pública desde la “democracia” y la respuesta tiene que ser inmediata, no hay tiempo. Necesitamos un plan de movilizaciones de aquí a fin de curso, cuando todavía están trabajando los futuros despedidos y despedidas. Hay que ir a la huelga, a la huelga indefinida o paros intermitentes, 3 días por semana como hacían en Madrid. Entre todos y todas hay que discutirlo, hay que crear asambleas en los centros, participar con toda la comunidad educativa.

LEVANTA LA CABEZA ANTES QUE TE DEJEN SIN ELLA

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