22 de enero de 2014

El Xulgáu de lo Contencioso Alministrativu nº 5 d'Uviéu falla a favor d'una demanda interpuesta por una docente interina afiliada de la CSI y declara como situación xurídica individualizada'l derechu a percibir la parte proporcional de la paga estraordinaria d'avientu de 2012 nel importe hasta'l 14 de xunetu de 2012.

Esiste otra sentencia de payares del mesmu xulgáu que declara “el derechu de los funcionarios interinos de los cuerpos docentes” a percibir la parte proporcional de la paga extra, esto ye, restablez el derechu de manera colectiva, pero ta recurrida pola alministración y pendiente de resolución. Precisamente pola so naturaleza individualizada, esta sentencia ye firme y l'Alministración tien qu'executala, nun cabe recursu dalgunu.

La sentencia abre otra vía pa la devolución de la reivindicada xudicialmente parte proporcional complementaria a la qu'abre la sentencia de payares.

Versión en castellano

Los servicios jurídicos de la Corriente Sindical d’Izquierda consiguen una nueva sentencia favorable al cobro de la parte proporcional de la paga extra. 

El Juzgado de lo Contencioso Administrativo nº 5 de Oviedo falla a favor de una demanda interpuesta por una docente interina afiliada de la CSI y declara como situación jurídica individualizada el derecho a percibir la parte proporcional de la paga extraordinaria de diciembre de 2012 en el importe hasta el 14 de julio de 2012. 

Existe otra sentencia de noviembre del mismo juzgado que declara “el derecho de los funcionarios interinos de los cuerpos docentes” a percibir la parte proporcional de la paga extra, es decir, restablece el derecho de manera colectiva, pero está recurrida por la administración y pendiente de resolución. Precisamente por su naturaleza individualizada, esta sentencia es firme y la Administración tiene que ejecutarla, no cabe recurso alguno. 

La sentencia abre otra vía para la devolución de la reivindicada judicialmente parte proporcional complementaria a la que abre la sentencia de noviembre.

0 comentarios :

Publicar un comentario