30 de marzo de 2014

Mañana LLUNES a les 20:00 h. CONCENTRACIÓN ente la Conseyería d'Educación, escontra'l nuevu acuerdu de profesoráu interín.

A la conseyera entró-y la priesa pa roblar l'acuerdu de profesoráu interín qu'atenta directamente contra los nuesos derechos, la nuesa estabilidá llaboral y la nuesa dignidá.

Nun tenemos tiempu: esti martes (coincidiendo una vegada más con dómina d'evaluaciones pa ponenos lo más difícil) pretende consiguir un alcuerdu forzáu y solo nosotres y nosotros cola nuesa fuerza y resistencia, podemos paralo. Asina lo fiximos con toles inxusticies que nos quixeron imponer y asina lo fadremos con esta. 

Nel últimu borrador lo esencial del primeru se caltién. Sobrevalórase la nota d'oposición con 40 puntos posibles (una "cesión" de la conseyera ye que se permite incorporar la nota del anterior procesu selectivu) ya infravalórase la esperiencia. Los 40 puntos d'esperiencia son falsos porque algamaríanse con 30 años de serviciu, siendo pa la mayoría del colectivu sería un puntu por añu trabayáu (asina se valoran los 10 primeros). La equivalencia vien ser 1 puntu na oposición  = 4 años de trabayu. Equipárase la valoración de la formación académica a la formación continua, hasta agora, colos cursos de formación se podían algamar 25 puntos, agora son 10. El cambiu ye mui estremáu y favorez cláramente al que nun ta n'activu y pue dedicar tol so tiempu a la preparación d'oposiciones que, como esplicábemos n'anteriores espublizaciones, hoi está nesa situación y mañana ye la contraria, eso ye la rotación. Polo que l'oxetivu de la conseyera nun ye otru qu'aforrar en sueldos.

Nun quieren que la xente s'entere de cómo se trata n'Asturies al profesoráu interín; nun quieren que nos llevantemos, que salgamos a la cai a denunciar la so hipocresía y los sos ataques contra un colectivu que sustenta gran parte de la educación pública y calidable, esa que tanto s'empeñen en desmantelar.

Poro, dende CSI Enseñanza vamos salir mañana a la cai de nuevo a glayar que NUN SOMOS DOCENTES INTERINOS/ES D'USAR Y TIRAR

¡Porque nosotres y nosotros podemos paralo! Nun faltes.

Versión en castellán:
Mañana LUNES a las 20:00h CONCENTRACIÓN delante de Consejería de educación contra el nuevo acuerdo de profesorado interino.

A la consejera le ha entrado la prisa para firmar el acuerdo de profesorado interino que atenta directamente contra nuestros derechos, nuestra estabilidad laboral y nuestra dignidad.

No tenemos tiempo: este martes (coincidiendo una vez más con época de evaluaciones para ponérnoslo más difícil) pretende conseguir un acuerdo forzado y solo nosotros y nosotras con nuestra fuerza y resistencia, podemos pararlo. Así lo hemos hecho con todas las injusticias que nos han querido imponer y así lo haremos con esta.

En el último borrador lo esencial del primero se mantine. se sobrevalora la nota de oposición con 40 puntos posibles (una "cesión" de la consejera ye que se permite incorporar la nota del anterior proceso selectivo) y se infravalora la experiencia. Los 40 puntos de experiencia son falsos porque se conseguirían con 30 años de servicio, siendo para la mayoría del colectivo sería un punto por año tabajado (así se valoran los 10 primeros). la equivalencia viene a ser esta: 1 punto en la oposición = 4 años de trabajo Se equipara la valoración de la formación académica a la de la formación continua. hasta ahora, con los cursos de formación se podían conseguir hasta 25 puntos, ahora son 10. El cambio es muy radical y favorece cláramente al que no está en activo y puede dedicar todo su tiempo a la preparación de oposiciones que, como explicábamos en anteriores publicaciones, hoy está en esa situación, mañana en la contraria, eso es la rotación. Por lo que el objetivo de la consejera no es otro que ahorrar en sueldos.

No quieren que la gente se entere de cómo se trata en Asturias al profesorado interino; no quieren que nos levantemos, que salgamos a la calle a denunciar su hipocresía y sus ataques contra un colectivo que sustenta gran parte de la educación pública y de calidad, esa que tanto se empeñan en desmantelar.

Por eso, desde CSI Enseñaza salimos mañana a la calle de nuevo a gritar bien alto que NO SOMOS DOCENTES INTERIN@S DE USAR Y TIRAR.

¡Porque nosotr@s podemos pararlo! No faltes.

0 comentarios :

Publicar un comentario