30 de mayo de 2014

Gracies a la sentencia presentada polos servicios xurídicos de la Corriente Sindical d'Izquierda ente'l Xulgáu de lo Contencioso Alministrativu nu. 5 d'Uviéu, fallada de forma favorable y a la puesta por otros sindicatos (SUATEA, UXT,...) los docentes interinos van cobrar la parte proporcional de la paga estra que-yos correspuende del añu 2012, na prósima nómina (mayu 2014).

Dende esti sindicato préstanos enforma trabayar polos derechos de los docentes y vamos siguir faciéndolo. Norabona a toos y toes.

Anuncia  de la sentencia 22/1/2014:
Gracias a la sentencia presentada polos servicios jurídicos de la Corriente Sindical d'izquierda ante el Judagado de lo Contencioso Administrativos nº5 de Oviedo, fallada favorablemente y a la interpuesta por otros sindicatos (SUATEA, UGT,...) los docentes interinos cobrarán la parte proporcional de la paga extra que se les debía, correspondiente al años 2012, en la próxima nómina (mayo 2014)

Desde este sindicato nos satisface mucho trabajar por los derechos de los docentes y vamos a seguir haciéndolo. Enhorabuena a todas y todos.

Noticia de la sentencia 22/1/2014:

0 comentarios :

Publicar un comentario