9 de marzo de 2015

MANIFESTACIÓN. VIENRES 10 D’ABRIL. 19:30 h. ESTACIÓN DE RENFE D’UVIÉU.
Demientres la pasada fuelga de la minería, el 12 xunetu de 2012, tuvo llugar un accidente llaboral na Mina Zarréu, nel que se vieron afectaos trés trabayadores.

Cientos de persones, compañeros de trabayu y vecinos y vecines de la fastera, allegaron al llugar de los fechos, interesándose pol estáu de salú de los trabayadores accidentaos y siendo testigos d’una actuación irregular ya inresponsable del capataz de la empresa, al marxe los servicios mélicos, que faía correr un riesgu innecesario a los trés trabayadores accidentaos.

Los compañeros de trabayu y los vecinos de l’arrodiada qu’allegaron al llugar del accidente, trataron d’evitar un mal mayor, poniendo a los trés trabayadores accidentaos en manes de los servicios mélicos.

Nun mundu llaboral onde la falta midíes de seguranza prevoca muertes y pergraves accidentes, paez ser qu’incumplir toa norma prevención y seguridá llaboral, despreciando la vida de los y les trabayadores, nun tien castigu dengún.

Sicasí, socorrer a los trabayadores accidentaos y ponelos en manes de los servicios médicos, castígase cola cárcel.

Quieren zarrar na cárcel a quien socorrieron a los trabayadores accidentaos ya indemnizar a quien punxo en pelligru la vida de dichos trabayadores.

Por too ello, pa la CSI y p’Asturies en Pie, los 5 mineros de Zarréu son inocentes y la so actuación demientres l’accidente llaboral del 12 de xunetu de 2102, tuvo empobinada a socorrer afechiscamente a los trabayadores accidentaos.

Más info: C.S.I 

0 comentarios :

Publicar un comentario