¿QUÉ AUSENCIES SE CONSIDEREN XUSTIFICAES?
  • Cuando, TE PONGAS MALU/A d'una enfermedá sobrevenida que motive que nun se complete xornada de trabayu. una vegada empecipiada la mesma.

  • Por asistencia a consultes, pruebes o tratamientos médicos, siempre que l'ausencia nun vaiga acullá del tiempu necesariu, y sea xustificada documentalmente l'asistencia y hora de la cita. 

  • En casu d'intervención médica invasiva o ciruxía mayor ambulatoria que nun xenere incapacidá temporal y cause l'ausencia d'un día. De la mesma va procedese nos tratamientos d'hospital de día. Diches intervenciones van poder xustificar l'ausencia de díes previos o posteriores siempre que traigan causa directa de les mesmes. 
L'ausencia al trabayu por causa d'enfermedá o accidente en casos distintos a los contemplaos nos trés apartaos anteriores (y que non de llugar a una situación d'incapacidá temporal) van tener un descuentu en nómina, por ca día de inasistencia, del 50% de les retribuciones que correspuenden. 

Esti descuentu nun va ser d'aplicación a 4 díes d'ausencies a lo llargo del cursu académicu, de les cualos namás 3 van poder tener llugar en díes consecutivos, siempre que tean motivaos n'enfermedá o accidente. 

La xustificación d'esti tipu d'ausencia va desixir el tener que dar l'oportunu xustificante médicu o declaración xurada fecha pol interesáu/ada.


¿QUÉ AUSENCIAS SE CONSIDERAN JUSTIFICADAS?
  • Cuando, se produzca una enfermedad sobrevenida que motive que no se complete dicha jornada de trabajo una vez iniciada la misma.

  • Por asistencia a consultas, pruebas o tratamientos médicos, siempre que la ausencia se limite al tiempo necesario, y sea justificada documentalmente la asistencia y hora de la cita. 

  • En caso de intervención médica invasiva o cirugía mayor ambulatoria que no genere incapacidad temporal y ocasione la ausencia de un día. Del mismo modo se procederá en los tratamientos de hospital de día. Dichas intervenciones podrán justificar la ausencia de días previos o posteriores siempre que traigan causa directa de las mismas. 
La ausencia al trabajo por causa de enfermedad o accidente en casos distintos a los contemplados en los tres apartados anteriores (y que no de lugar a una situación de incapacidad temporal) comportará un descuento en nómina, por cada día de inasistencia, del 50% de las retribuciones correspondientes. 

Este descuento no será de aplicación a 4 días de ausencias a lo largo del curso académico, de las cuales sólo 3 podrán tener lugar en días consecutivos, siempre que estén motivadas en enfermedad o accidente. 

La justificación de este tipo de ausencia exigirá la aportación del oportuno justificante médico o declaración responsable suscrita por el interesado/a.

0 comentarios :

Publicar un comentario